آموزش سی پلاس پلاس – Pluralsight

سی پلاس پلاس (C++) یکی از زبان های برنامه نویسی معروف در میان برنامه نویسان است زیرا یک زبان برنامه نویسی همگردان، همه منظوره و شی گرا می باشد و قابلیت های سطح بالا و سطح پایین بسیاری دارد.

زبان سی پلاس پلاس، یک زبان همه منظوره می باشد که توسط میلیون ها کاربر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که ترکیب قدرتمندی از اجراها و مخفف هاست. با استفاده از سی پلاس پلاس می توان انواع مختلفی از برنامه ها را برای پلت فرم ها متفاوت ایجاد کرد. در سال 1979 میلادی استراس تروپ کار بر روی زبان سی را شروع کرد و به سرعت متوجه شد که سیمولا دارای ویژگی هایی مناسب برای ساخت برنامه های بسیار بزرگ است اما برای استفاده عملی بسیار کند است. 

دوره آموزش سی پلاس پلاس، با مبانی سی پلاس پلاس آغاز شده و به مباحث پیشرفته تر و پیچیده تر می رسد. در طول دوره آموزش سی پلاس پلاس، چهارچوب برنامه نویسیبا سی ++، ابزارها و اصول اولیه زبان سی پلاس را می آموزید همچنین اطلاعاتی در رابطه با عملگرها، قالب ها و اشاره گر ها به دست خواهید آورد. 

باتماشای دوره آموزش سی پلاس پلاس که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده، تمام آنچه را که در زمینه زبان برنامه نویسی C++ لازم و ضروری است خواهید آموخت. تماشای این دوره بی نظیر را از دست ندهید.

سرفصل های دوره آموزش سی پلاس پلاس عبارتند از:

- 1 Context

- 2 Tools

- 3 Language Basics - Variables Fundamental Types

- 4 Variables - User Defined Types

- 5 Flow of Control

- 6 Operators

- 7 Templates

- 8 Pointers

- 9 Pointers and Inheritance

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


118فایل پلاس ,آموزش ,زبان ,دوره ,پلاس، ,برنامه ,پلاس پلاس ,دوره آموزش ,پلاس پلاس، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رمان آپشن خودرو | گندم کار آرلیس فروشگاه www.motafareghe.rozblog.com ارائه دهنده متنوع ترین محصولات آرایشی ، بهداشتی ، خانگی .... Clydesjg83m page مستر سوغاتی