پس از گذشت یک هفته از آغاز دور دوم تحریم های نفتی توسط امریکا، همچنان روند بازار آهن آلاتثابت می باشد. روز گذشته بازار آهن در ارامشی نسبی بوده است بطوری که بخش میلگرد آجدار، ناودانی و نبشی نوسان قیمتی را ثبت نکرده اند. تنها بخشی که از روند بازار سرپیچی کرده است، قوطی پروفیل ها می باشد که دچار التهاب شده است. کارخانه هایی از قبیل پروفیل صدرا، نورد میلاد یزد، و کارخانه پروفیل یزد قیمت های خود را افزایشی اعلام کردند. میزان افزایش قیمت قوطی آهن در بازه ۵۰ تا ۷۰ اعلام شده است. گزارشات بدست آمده از وضعیت بازار آهن حاکی از کاهش قیمت کارخانه های پروفیل سازی تهران شرق و جهان پروفیل می باشد. قوطی پروفیل تهران شرق پس از ۱۵۰ تومان کاهش، قیمت قوطی ضخامت ۲,۵ خود را ۶۵۰۰ تومان اعلام نمود. در همین راستا شاهد کاهش ۵۰ تومانی قیمت های جهان پروفیل نیز بوده ایم. در حال حاضر قیمت قوطی آهن ۲.۵ جهان ۶۵۵۰ تومان می باشد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، با وجود ثبات قیمت ها پس از تحریم های جدید، خبر هایی مبنی که توقف صادرات آهن آلاتایران به دیگر کشور ها شنیده می شود که صحت و سقم آن باید مورد بررسی قرار گیرد. بسیاری از کارشناسان در این بخش عنوان کرده اند که کشور امارات دیگر از کشور های تحریم شده از جمله ایران و کره شمالی هیچگونه محصولاتی اعم از اهن الات دریافت نخواهد کرد. در این میان تولید کنندگان داخلی در صادرات محدود خواهند شد چرا که پس از تحریم ها کشور ها و اران شورای همکاری خلیج فارس و اروپا دیگر تمایلی برای کسب محصولات ایران را ندارند. بسیاری از کارشناسان و تاجران در خاورمیانه عقیده دارند که مشکل بزرگ ایران مسائل بانکی نمی باشد و حمل و نقل بزرگترین مشکل این کشور شده است چرا که هیچ یک از کشور ها حاضر نیستند کشتی های خود را در بنادر ایران بارگیری کنند در نتیجه با وجود تولید در این کشور هیچگونه بارگیری برای صادرات محصولات صورت نخواهد گرفت.

در شرایط فعلی درست است که تحریم های یک طرفه کشور آمریکا در حضور ایران در بازارهای بین المللی تاثیر گذار بوده است؛ اما وضعیت به این وخیمی هم که رسانه های تحت سلطه آمریکا می گویند نیست و هموطنان باتجربه ی ما کار خودشان را انجام می دهند و خیلی نگران این مانورهای رسانه ای نیستند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.


آهن پرایس کشور ,قیمت ,تحریم ,پروفیل ,بازار ,قوطی ,قیمت قوطی ,جهان پروفیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

توری سایبان (شید گلخانه) هواداران هتل آسیا مشهد Randyrnq03 homepage پاتوق فوتبالی هتریک اجناس فوق العاده تخفیف ویژه نازنین آفتاب موزیک فروشگاه خرید اینترنتی